Jak już każdy zauważył wojownik to najgorsza klasa w grze, szczególnie przy pvp. Oto moich kilka pomysłów dotyczących poprawienia tej "upośledzonej" postaci:
Wojownik jak i Opętaniec na początku może i są słabi ale później dorównują innym postacią w pvp
2. Dodanie jakiegoś bonusu na obronę przeciwko obrażeniom magicznym np. z pełnego setu zbroi albo przez dodanie skilla na odporność.
Był podobny temat o obronie za full set nie będę się rozpisywać
1. Usunięcię punktów z Uników (na start jest ich 30) i dodanie do czegoś innego, czegokolwiek, żeby tylko te punkty się nie marnowały (w sumie na każdej profesji można tak zrobić, gdyż uniki nie działają jak trzeba). No chyba, że w końcu uniki zaczną normalnie funkcjonować to wtedy można zostawić.
Nie powinno się nadto psuć postaci uniki zawsze coś dają warto je mieć nawet to trochę
- mniejsze uleczenie - zwiększyć moc o +3 punkty HP
Zgadzam się, 40hp na 5lvl to bardzo mało co by więcej dodawać.
- ciężka zbroja - zwiększyć efekt działania gdyż na pierwszym lvl zmniejsza obrażenia o tylko 2 punkty (proponuje zwiększyć do 10 punktów i o 15 punktów więcej za każdy kolejny poziom) + dodatkowo aby ten skill działał nie tylko na obrażenia fizyczne ale też na obrażenia magiczne
Ciężka zbroja zwiększa tym więcej obronę im więcej jej posiadasz nie sam lvl skilla jest ważny, jestem przeciw większej obronie.
- agresja - ogólnie zrobić tak aby to był skill, który działa także wokół wybranego celu (na 9 kratek lub 5) bo w sumie tylko o to w nim chodzi, żeby przyciągnąć do siebie potworki
Jestem za, prawda nie używam agresji bo nic nie daje na 5lvl żre tyle manny że nie warto tego używać a sam skill z siebie wiele nie daje już wole obiegnać mapę z Aerosem i zlurować sobie moby ;p
- mocny cios - niech działa nie tylko na jedną kratkę ale także na dwie sąsiednie
Jestem za nie, nie róbmy z wojownika niewiadomo kogo i tak silny jest.
- regeneracja - niech działa nawet wtedy gdy się poruszamy, tak jak inne klasy które mogą się i regenerować i walczyć jednocześnie
Zgadzam się w prawdzie nie używam jej za czesto (wcale) dlatego, że ulecza tylko 30hp na/s przy 5lvl skilla do tego trzeba stać w miejscu i nie atakować.
4. Łupy - to w sumie dotyczy wszystkich postaci - jeżeli wypada łup w postaci przedmiotów, niech będzie 20% szansy na to, że wypadnie przedmiot, odpowiadający danej klasie np. dla wojownika jakiś mieczyk, dla łucznika jakiś łuk. Oczywiście niech także wypadają inne rodzaje przedmiotów nie tylko dla danej klasy, bo wtedy działa handel w grze.
Głupota, i tak nic nie zmieni faktu, faktem jest to że gra 6 klas postaci i wszystkim im lecą losowe rzeczy wiec na 100% wyleci im coś dla każdej klasy i tutaj "wkracza" rozmowa i handel...