Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - CeramicznyBob

Strony: [1]
1
Błędy gry / Odp: Podziemia przetrwania, turnieje na arenie
« dnia: Kwiecień 07, 2013, 12:44:38 pm »
2. Turnieje na arenie - ostatnio (jak byłem na arenie, w sumie to już dawno było) po pierwszej walce arena się zacięła. Szkoda, bo to jest fajny tryb gry, który trochę urozmaica zabawę :)

Opiszę, jak mnie spotkał bug.
1) Wszyscy czekają za bramą (na północy areny) na swoją kolej w walce/wylosowanie dwóch postaci do pojedynku.
2) Do walki został mi przydzielony rdkhot (jeśli dobrze pamiętam), odpowiednik mojego lvl (dochodził 50), ale innej profesji - ja mnich, on wojownik.
3) Zaczęło się odliczanie: 2... 1...
4) Zostaję przeniesiony z rdkhotem na arenę, znajduje się tam oprócz nas gracz na ~70+ poziomie.
5) Nie zostając pokonanym, zostaję przeniesiony za kratę na południowym wschodzie areny.
6) Ja i paru podobnych w mej doli graczy, obserwujemy zza krat walkę rdkhota z graczem o 20 lvli wyższym poziomie.
7) Zauważamy też na arenie bardzo niskopoziomowego gracza (trzech graczy na polu walki).
8)Turniej kończy się wynikiem: rdkhot - pierwsze miejsce, 70-poziomowy gracz, miejsce drugie (miał okropne lagi, jeśli dobrze pamiętam), rdkhot - trzecie miejsce.

Mam nadzieję, że ten opis sytuacji trochę rozjaśni widok na ów bug.

2
Gildie / Odp: ChosenSoldier - Rekrutacja
« dnia: Kwiecień 06, 2013, 11:39:19 pm »
Haha, serwer wpadł w stan offline, jak biegłem po bilet :o

3
Lista życzeń / Odp: Dom - zmiana umeblowania.
« dnia: Kwiecień 06, 2013, 02:58:46 pm »
Właśnie dostałeś ode mnie plusa za kulturę dyskusji i rozsądną argumentację.  ;)

Mnie przekonałeś. Faktycznie słowo rozkręcać jest mylące. Dzięki za kulturalną dysputę, nie zdaża się często w internecie :)

Dzięki również i cieszę się, że udało mi się ciebie przekonać.
Mam jeszcze tylko nadzieję, że "ktoś" zamiast non-stop kodzić zmieni chociaż te podpisy w grze ;)

4
Błędy gry / Odp: Skrzynka w Domku bugowanie się zwojow
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 10:48:36 pm »
Ostatnio nie mając miejsca w ekwipunku wsadziłem sobie zwoje do skrzynki w domku. Po wyciągnięciu go ze skrzynki zamiast napisu Np. Zwój Umiejętności; Lekka Zbroja jest sam napisz Zwój Umiejętności i nie da się go użyć ;]

Podpisuję się pod tym też. Przed paroma minutami przekonałem się niestety na własnej skórze o tym błędzie.

5
Gildie / Odp: ChosenSoldier - Rekrutacja
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 09:55:06 pm »
Nick: CeramicznyBob.
Poziom: w chwili pisania posta - 48.

Dodatkowe info: gram mniszkiem :)

6
Lista życzeń / Odp: Dom - zmiana umeblowania.
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 09:52:23 pm »
~tl/dr~
Jeszcze raz zaznaczam, że walczę jedynie o sprostowanie informacji w grze
lub rozbudowanie/przebudowanie systemu meblowania domków,a nie o stracone AM.
~tl/dr~

Opis śrubokręta ze sklepiku w grze:
Cytuj
Pozwala na rozkręcenie dowolnego mebla i usunięcia go z domku.

rozkręcić — rozkręcać (link)
1. «rozprostować coś skręconego, splecionego»
2. «wykręcając części, zdemontować coś»
3. pot. «spowodować dobre prosperowanie czegoś»

Nie rozumiem skąd twoje stwierdzenie 4rlekin, że biorę to na intuicję, jedynie zasugerowałem intuicyjne rozwiązanie,
aby można było faktycznie rozkręcić jakiś przedmiot i móc go ponownie postawić, jeśli zgadzałoby się to mniej więcej w realnej sytuacji.
Oparłem się na informacji zawartej w grze, która jest sprzeczna z tym, co znajduje się na stronie gry. Gdybym przeczytał informację ze strony internetowej, to bym wiedział, jak działa śrubokręt w grze, jednak informacja w grze była według mnie jasna - mogę rozmontować i usunąć mebel w grze.

7
Błędy gry / Odp: Schowek a Większy Plecak
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 03:23:16 pm »
Podbijam, również mam ten problem :(

8
Lista życzeń / Odp: Dom - zmiana umeblowania.
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 02:38:52 pm »
@4rlekin:
Wątek założyłem, aby zwrócić uwagę na coś, co moim zdaniem miejsca mieć nie powinno.
Pal licho te parę AM, ale informacje powinny być klarowne, niewprowadzające w błąd, a przede wszystkim łatwo dostępne. Nie wyobrażam sobie normalnej gry, gdzie potrzebne informacje nie są dostępne z poziomu klienta gry <<< o tym nie zamierzam dyskutować.
Wystarczyłoby przy przedmiocie w sklepie umieścić odnośnik do strony internetowej, gdzie są zawarte informacje, których brak jest w kliencie. Tym bardziej, że informacja o braku zwrotu przedmiotu jest dość krytyczną daną, która powinna znajdować się na widoku i być łatwo dostępna.

@Noobuser:
Cóż, powodzenia życzę Tobie :)

Jeszcze raz podkreślam wysoką wartość tej informacji. Bo chyba nie tylko ja dostrzegam różnicę między informacją dotyczącą konsekwencji związanych z wydaną gotówką i informacją o np. rodzajach zbroi w grze...


9
Lista życzeń / Odp: Dom - zmiana umeblowania.
« dnia: Kwiecień 04, 2013, 07:44:28 pm »
Nie życzeniowe myślenie a rozproszone informacje.

Uwaga o nie zwracaniu przedmiotu do inwentarza powinna znajdować się w sklepie i być dostępna z poziomu gry i z tym dalej dyskutować nie zamierzam.

10
Lista życzeń / Dom - zmiana umeblowania.
« dnia: Kwiecień 04, 2013, 06:34:54 pm »
Dokupiłem jeszcze jedną skrzynię do domu, jednak nie zmieniło mi to powierzchni użytkowej.
Brak odpowiedniej informacji na ten temat w sklepie.

Dokupiłem śrubokręt, aby zabrać skrzynię i komuś odsprzedać, po użyciu śrubokrętu na skrzyni, skrzynia znikła.
W sklepie jest wprowadzająca w błąd informacja: - Pozwala na rozkręcenie dowolnego mebla i usunięcia go z domku. - Która sugeruje, że mebel znajdzie się znowu w naszym inwentarzu.

Powyższe oznacza, że jestem stratny na 11 AM.

Przydałaby się zmiana informacji w sklepie lub zmiana działania owych przedmiotów. Tj. indywidualna pojemność dla każdej skrzyni, możliwość FAKTYCZNEGO rozkręcenia przedmiotu i otrzymania go do inwentarza (mogłoby to działać np. na łóżka, skrzynie, ale już nie na np. okna, czy też kominek).

11
Lista życzeń / Odp: Nowe questy.
« dnia: Kwiecień 04, 2013, 01:24:37 am »
By uniknąć zjawiska masy multikont, sugeruję rozbudowę tego pomysłu o np. konieczność pokonania określonej liczby przeciwników lub zebraniu z nich produktów, aby odblokować możliwość pokonania bossa lub dotarcia do skrzynki.

Strony: [1]