Autor Wątek: Balans Postaci  (Przeczytany 2554 razy)

Noobuser

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: +73/-28
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 24, 2012, 11:10:47 pm »
pheXion sprawdź czy wszystko ok z obroną dam przykład maślaka - 30 lv
Aby maślak mag hitał mi zawsze 1 potrzebowałem 77 antymagii
Aby maślak woj hitał mi zawsze 1 potrzebowałem 147 obrony.
Dodam jeszcze raz,że eq mam na 55 poziom z czego kilka rzeczy ulepszone do +3


Ogólnie statystyki to chyba jeden wielki bug...
Głazkowiec mag - 40 lv Przy 77 antymagii hitał mi po 150, natomiast przy 108 hita już po 1. To nie chodzi o to,że źle tylko o to,że to tak gwałtownie się zmieniało...Dałem do 90 antymagii i hity natychmiast spadły o jakieś 40...Później do 100 i znowu gwałtownie do 12 spadło.
Głazkowiec woj - 40 lv Przy 147 obrony hitał po około 80, natomiast przy 185 hita już 1.


Jak widać coś jest nie tak skoro 2obrony=1antymagii...Do tego dodam,że eq daję na obronę daje prawie tyle samo co eq na antymagię..Jest to 210 obrony i 232 antymagii.
A jeżeli chodzi o bonusy przedmiotów to : 7 antymagii i 40 obrony fizycznej co znowu robi się śmieszne gdyż przy takich bonusach powinienem być koksem na wojowników a jest odwrotnie...

Podsumujmy 2x więcej obrony w statystykach, niesamowite bonusy w postaci 40 obrony fizycznej, eq na 55 poziom (troche ulepszone) a wojowie hitają mi kilka razy więcej niż magowie.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2012, 11:20:46 pm wysłana przez Noobuser »

pheXion

  • Administrator
  • Wojownik Perihelionu
  • *****
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: +48/-7
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 25, 2012, 08:36:15 am »
Dzisiaj to sprawdzę przy testach. Współczynnik Antymagii jest większy, gdyż moc czarów jest silniejsza niż moc ataków fizycznych.

Noobuser

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: +73/-28
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 25, 2012, 09:17:33 am »
Sprawdź sprawdź ale to powinno się liczyć przy pvp a nie podczas expienia. :P

pheXion

  • Administrator
  • Wojownik Perihelionu
  • *****
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: +48/-7
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 26, 2012, 09:54:03 am »
Jakieś sugestie po nowym balansie?:)

Noobuser

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: +73/-28
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 27, 2012, 08:42:27 am »
Moim zdaniem za mało questów jest aby ze śluzami bić się 15 sekund i dostawać 13 expa. Przecież samo wbicie 2x poziomu będzie trwało z pół godzinki. Chyba,że naprawdę chcesz tego pheXion ale to chyba lekka przesada. Można już dać szybsze zabijanie , dużo szybsze i mniej expa wtedy przynajmniej nie będzie problemów takich aby kupić eq mniej więcej na swój lv. Jeżeli tak planowałeś grę aby tak się wolno wbijało to jest idealnie. Ogólnie wszystko mi się podoba ale troszkę za mało dynamicznie teraz jest jak śluzy hitają mi po 12 a ja im po 40...:P

Ogólnie jeżeli tak ma zostać to moim zdaniem nie ma już nic do zmiany i powoli planowałbym start gry.

Voodka

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +1/-4
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 27, 2012, 08:54:05 am »
Jest dużo lepiej niż było przed tym balansem.
1. Potworki jakoś racjonalniej biją niż wcześniej.
2. Trochę dłużej się je zabija.
3. Jestem za tym co napisał Neebuser, że gra jest mniej dynamicznie. Bym jeszcze trochę zwiększył obrażenia,bo na 26l lvlu mam na kilka hitów słuze na 1 lvlu to przesada ;)

Ale tak jest ok :D

pheXion

  • Administrator
  • Wojownik Perihelionu
  • *****
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: +48/-7
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 27, 2012, 08:58:17 am »
Rozumiem w czym problem. Nie chcę zniechęcać początkowych graczy zbyt trudnym nabijaniem poziomów. Jednak nie chciałbym także, aby gracze osiągneli maksymalny w miesiąc czy dwa. Z tym nie będzie problemu. Są 2 wyjścia, można:

1. Zwiększyć exp wszystkich potworów
2. Zmniejszyć ilość wymaganego doświadczenia na niskich poziomach.

Co do pkt. 1. to nie jestem pewien jak wpłynie to na szybkość wbicia maksymalnego poziomu. Myślę, że tutaj wy możecie mi nieco pomóc i mniej więcej opisać jak to wygląda (zdobywanie kolejnych poziomów z aktualnym expem), którą opcję uważacie za ciekawszą.
Co do dynamiki to pewnie masz rację, ale wydaje mi się że jest teraz także łatwiej niż wcześniej (mniejsze ryzyko umierania).

EDIT: Chyba, że chodzi o dynamikę zadawanych obrażeń jak napisał Voodka, więc wtedy temat jeszcze jest do dyskusji :)

Voodka

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +1/-4
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 27, 2012, 09:07:36 am »
Ale właśnie tu nie chodzi, że exp jest za mały, czy za dużo jest doświadczenia na lvl. Tylko, że wolno potworki się bije, przez co gra jest bardziej nudna. Bym zwiększył zadawanie im obrażeń o jakieś około 1.4 raza.
Nie wiem jak jest teraz i nie wiem czy dokładnie to pamiętam, ale przykładowo:
Jak miałem około 3 lvl i waliłem śluzę na 1 to dostawałem 36 expa. Mając dajmy 19 lvl i waląc potworki na 25 lvlu dostawałem już mniej expa ;)Powinno to być jakoś inaczej zrobione.

Noobuser

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: +73/-28
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 27, 2012, 09:57:52 am »
Voodka dokładnie o to chodzi. Teraz tak nuuudno jest :<

Exp za śluza na 1-4 lv (nie wiem jak później) jest 13. Po przedostatnim update tak jest. 

Ja bym pheXion dodał 3 pkt. Bugów już praktycznie nie ma więc możesz poświęcić tydzień na robienie questów i zakończyć betę.

Fatek

  • Strażnik
  • Zaczynający przygodę
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Reputacja: +27/-9
  • Nie lubię poniedziałków.
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 30, 2012, 05:07:36 pm »
Po balansie bije połowę z tego co do tej pory. Próbowałem kilka razy, ale nie udało mi się przeżyć przejścia przez mapkę z rosiczkami. Co prawda mam eq +0, ale grać powinienem móc. Build tu raczej nie ma znaczenia, bo i tak żeby przeżyć trzeba ciągle w obronę i antymagię dawać. Jeżeli chcesz, to sobie zobacz tą postać login: Gandhi.


Jeszcze jedno. Necromanta (pewnie i mnich) na 1 lvlu bije śluzom po ok. 100. A opek po 40-50 przy czym otrzymywane dmg ma chyba nawet trochę większe. Ja moim 33 wojkiem z mieczem na 25 lvl bije w śluza 140.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2012, 05:21:32 pm wysłana przez Fatek »
Lubię być wysoki, bo czuje się ważny.

Leedra

  • Zaczynający przygodę
  • **
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: +26/-171
  • Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli.
    • Zobacz profil
    • http://tmp4.glitery.pl/text/92/118/4-Leedra-6458.gif
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 30, 2012, 07:45:37 pm »
Byłoby największą głupotą,jeżeli każda profesja z 1 lvl waliła by tyle samo śluzom.
Po drugie, z tego co wiem inne fizyczne postacie z twoim lvl albo mniejszym przechodzą przez rosiczki luzem.
Daj w 100 antymagię. Polecam.


Nareszcie!
"Strasznie niebezpieczna jest siła, której nie towarzyszy poczucie odpowiedzialności."

Fatek

  • Strażnik
  • Zaczynający przygodę
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Reputacja: +27/-9
  • Nie lubię poniedziałków.
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 30, 2012, 10:12:16 pm »
Mam 95 antymagii i 125 obrony fizycznej. Nie biją mi dużo potwory, jednak jeżeli  grupka się na mnie rzuci i mnie zablokuje, to przy tych obrażeniach jakie ja zadaje nie mam szans się uwolnić.
Lubię być wysoki, bo czuje się ważny.

Leedra

  • Zaczynający przygodę
  • **
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: +26/-171
  • Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli.
    • Zobacz profil
    • http://tmp4.glitery.pl/text/92/118/4-Leedra-6458.gif
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 30, 2012, 11:20:36 pm »
Przeczytajcie mój podpis.


Masz szanse przez większe obrażenia łatwo da się to zrobić, drugi sposób też jest ale nie powiem,a trzeci to taki,że nie luruj dużej ilości.
"Strasznie niebezpieczna jest siła, której nie towarzyszy poczucie odpowiedzialności."

pheXion

  • Administrator
  • Wojownik Perihelionu
  • *****
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: +48/-7
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 01, 2012, 10:28:19 am »
Po aktualizacji zmniejszę pole widzenia potworów, tzn. będzie można podejść do nich bliżej zanim zaatakują.

Msciwy

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Reputacja: +7/-4
    • Zobacz profil
Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 13, 2012, 12:45:45 am »
Czy w najbliższym czasie planowana jest poprawa opętanego ?
Bo jak narazie to ta profesja jest tragiczna ... Obrywa od mobów tyle samo co mag, więc gdzie balans !?

Perihelion - Polska gra mmorpg

Odp: Balans Postaci
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 13, 2012, 12:45:45 am »