Rozumiem w czym problem. Nie chcę zniechęcać początkowych graczy zbyt trudnym nabijaniem poziomów. Jednak nie chciałbym także, aby gracze osiągneli maksymalny w miesiąc czy dwa. Z tym nie będzie problemu. Są 2 wyjścia, można:
1. Zwiększyć exp wszystkich potworów
2. Zmniejszyć ilość wymaganego doświadczenia na niskich poziomach.
Co do pkt. 1. to nie jestem pewien jak wpłynie to na szybkość wbicia maksymalnego poziomu. Myślę, że tutaj wy możecie mi nieco pomóc i mniej więcej opisać jak to wygląda (zdobywanie kolejnych poziomów z aktualnym expem), którą opcję uważacie za ciekawszą.
Co do dynamiki to pewnie masz rację, ale wydaje mi się że jest teraz także łatwiej niż wcześniej (mniejsze ryzyko umierania).
EDIT: Chyba, że chodzi o dynamikę zadawanych obrażeń jak napisał Voodka, więc wtedy temat jeszcze jest do dyskusji