Autor Wątek: Kilka zmian (głównie wojownika)  (Przeczytany 152 razy)

True19

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Reputacja: +6/-3
    • Zobacz profil
Kilka zmian (głównie wojownika)
« dnia: Marzec 11, 2013, 11:14:43 am »
Jak już każdy zauważył wojownik to najgorsza klasa w grze, szczególnie przy pvp. Oto moich kilka pomysłów dotyczących poprawienia tej "upośledzonej" postaci:

1. Usunięcię punktów z Uników (na start jest ich 30) i dodanie do czegoś innego, czegokolwiek, żeby tylko te punkty się nie marnowały (w sumie na każdej profesji można tak zrobić, gdyż uniki nie działają jak trzeba). No chyba, że w końcu uniki zaczną normalnie funkcjonować to wtedy można zostawić.

2. Dodanie jakiegoś bonusu na obronę przeciwko obrażeniom magicznym np. z pełnego setu zbroi albo przez dodanie skilla na odporność.

3. Poprawa skilli:
- mniejsze uleczenie - zwiększyć moc o +3 punkty HP
- ciężka zbroja - zwiększyć efekt działania gdyż na pierwszym lvl zmniejsza obrażenia o tylko 2 punkty (proponuje zwiększyć do 10 punktów i o 15 punktów więcej za każdy kolejny poziom) + dodatkowo aby ten skill działał nie tylko na obrażenia fizyczne ale też na obrażenia magiczne
- agresja - ogólnie zrobić tak aby to był skill, który działa także wokół wybranego celu (na 9 kratek lub 5) bo w sumie tylko o to w nim chodzi, żeby przyciągnąć do siebie potworki
- mocny cios - niech działa nie tylko na jedną kratkę ale także na dwie sąsiednie
- regeneracja - niech działa nawet wtedy gdy się poruszamy, tak jak inne klasy które mogą się i regenerować i walczyć jednocześnie

4. Łupy - to w sumie dotyczy wszystkich postaci - jeżeli wypada łup w postaci przedmiotów, niech będzie 20% szansy na to, że wypadnie przedmiot, odpowiadający danej klasie np. dla wojownika jakiś mieczyk, dla łucznika jakiś łuk. Oczywiście niech także wypadają inne rodzaje przedmiotów nie tylko dla danej klasy, bo wtedy działa handel w grze.

Septurion

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 108
  • Reputacja: +31/-6
    • Zobacz profil
Odp: Kilka zmian (głównie wojownika)
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 11, 2013, 10:48:36 pm »
Jak już każdy zauważył wojownik to najgorsza klasa w grze, szczególnie przy pvp. Oto moich kilka pomysłów dotyczących poprawienia tej "upośledzonej" postaci:
Wojownik jak i Opętaniec na początku może i są słabi ale później dorównują innym postacią w pvp
2. Dodanie jakiegoś bonusu na obronę przeciwko obrażeniom magicznym np. z pełnego setu zbroi albo przez dodanie skilla na odporność.
Był podobny temat o obronie za full set nie będę się rozpisywać ;D
1. Usunięcię punktów z Uników (na start jest ich 30) i dodanie do czegoś innego, czegokolwiek, żeby tylko te punkty się nie marnowały (w sumie na każdej profesji można tak zrobić, gdyż uniki nie działają jak trzeba). No chyba, że w końcu uniki zaczną normalnie funkcjonować to wtedy można zostawić.
Nie powinno się nadto psuć postaci uniki zawsze coś dają warto je mieć nawet to trochę
- mniejsze uleczenie - zwiększyć moc o +3 punkty HP
Zgadzam się, 40hp na 5lvl to bardzo mało co by więcej dodawać.
- ciężka zbroja - zwiększyć efekt działania gdyż na pierwszym lvl zmniejsza obrażenia o tylko 2 punkty (proponuje zwiększyć do 10 punktów i o 15 punktów więcej za każdy kolejny poziom) + dodatkowo aby ten skill działał nie tylko na obrażenia fizyczne ale też na obrażenia magiczne
Ciężka zbroja zwiększa tym więcej obronę im więcej jej posiadasz nie sam lvl skilla jest ważny, jestem przeciw większej obronie.
- agresja - ogólnie zrobić tak aby to był skill, który działa także wokół wybranego celu (na 9 kratek lub 5) bo w sumie tylko o to w nim chodzi, żeby przyciągnąć do siebie potworki
Jestem za, prawda nie używam agresji bo nic nie daje na 5lvl żre tyle manny że nie warto tego używać a sam skill z siebie wiele nie daje już wole obiegnać mapę z Aerosem i zlurować sobie moby ;p
- mocny cios - niech działa nie tylko na jedną kratkę ale także na dwie sąsiednie
Jestem za nie, nie róbmy z wojownika niewiadomo kogo i tak silny jest.
- regeneracja - niech działa nawet wtedy gdy się poruszamy, tak jak inne klasy które mogą się i regenerować i walczyć jednocześnie
Zgadzam się w prawdzie nie używam jej za czesto (wcale) dlatego, że ulecza tylko 30hp na/s przy 5lvl skilla do tego trzeba stać w miejscu i nie atakować.

4. Łupy - to w sumie dotyczy wszystkich postaci - jeżeli wypada łup w postaci przedmiotów, niech będzie 20% szansy na to, że wypadnie przedmiot, odpowiadający danej klasie np. dla wojownika jakiś mieczyk, dla łucznika jakiś łuk. Oczywiście niech także wypadają inne rodzaje przedmiotów nie tylko dla danej klasy, bo wtedy działa handel w grze.
Głupota, i tak nic nie zmieni faktu, faktem jest to że gra 6 klas postaci i wszystkim im lecą losowe rzeczy wiec na 100% wyleci im coś dla każdej klasy i tutaj "wkracza" rozmowa i handel...
Założyciel CHAOS
Septurion - Opętaniec 90lvl                 Alchemia 73
DzikieOczy - Łowca 87lvl
Omnipotence - Nekromanta 29lvl

True19

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Reputacja: +6/-3
    • Zobacz profil
Odp: Kilka zmian (głównie wojownika)
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2013, 03:37:20 pm »
Cytuj
Wojownik jak i Opętaniec na początku może i są słabi ale później dorównują innym postacią w pvp
No tak to prawda - przy 70lvl można zacząc odrabiać stracone punkty rankingu

Cytuj
Nie powinno się nadto psuć postaci uniki zawsze coś dają warto je mieć nawet to trochę
Napisałem, że jeżeli nie będą działać to je usunąć a jak będą działać to zostawić. Zależy od tego czy uniki będą naprawione czy nie

Cytuj
Zgadzam się, 40hp na 5lvl to bardzo mało co by więcej dodawać.
No to w sumie się pomyliłem, nie zauważyłem tego bo nie mam jeszcze 5lvl

Cytuj
Ciężka zbroja zwiększa tym więcej obronę im więcej jej posiadasz nie sam lvl skilla jest ważny, jestem przeciw większej obronie.
Caly moj zestaw jest ze zbroi ciezkiej, nadal dostaje tylko o 3 punkty mniej

Cytuj
Jestem za nie, nie róbmy z wojownika niewiadomo kogo i tak silny jest.
Dlaczego nim nie grasz skoro taki silny :P? Wojownik nie ma szans z klasami które używają magii i broni na odległość. a tak chociaż minimalnie lepiej będzie mu się atakować większe grupki potworów. Bo np. te magiczne postacie to one sciagaja po 10 potworków i potem bęc z czaru i łupy i exp leci. Tak właśnie to działa :)

Cytuj
Głupota, i tak nic nie zmieni faktu, faktem jest to że gra 6 klas postaci i wszystkim im lecą losowe rzeczy wiec na 100% wyleci im coś dla każdej klasy i tutaj "wkracza" rozmowa i handel...
W sumie tego nie zauważyłem.

W każdym bądź razie dziękuję za odpowiedź. Może coś wkrótce wejdzie do gry :)

Trish

  • Zaczynający przygodę
  • **
  • Wiadomości: 77
  • Reputacja: +25/-30
    • Zobacz profil
Odp: Kilka zmian (głównie wojownika)
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2013, 05:24:41 pm »
Napisałem, że jeżeli nie będą działać to je usunąć a jak będą działać to zostawić. Zależy od tego czy uniki będą naprawione czy nie
Z czasem pheXion je naprawi, ale nie wiadomo jeszcze kiedy.
Dlaczego nim nie grasz skoro taki silny :P? Wojownik nie ma szans z klasami które używają magii i broni na odległość. a tak chociaż minimalnie lepiej będzie mu się atakować większe grupki potworów. Bo np. te magiczne postacie to one sciagaja po 10 potworków i potem bęc z czaru i łupy i exp leci. Tak właśnie to działa :)
Akurat Septurion gra opętańcem, a te dwie klasy mocno się nie różnią.
A grałeś magiczną postacią, że wiesz jak expią? Mam 90 poziom mniszką i uwierz mi, że tak nie jest, te 10 potworków potrafią szybko zjechać hp, więc to jest za mało opłacalne, bo co chwile bym musiała urzywać uzdrowienia, a co za tym idzie, co chwile czekać na manę, mimo, że mam skill obszarowy, to się z niego nie korzysta tak jak powinno się korzystać(czyli tak jak napisałeś).

True19

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Reputacja: +6/-3
    • Zobacz profil
Odp: Kilka zmian (głównie wojownika)
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 15, 2013, 05:30:12 pm »
No w sumie widziałem jak na nizszych lvlach tak robią. No i naraz mogą cię atakować 4 potworki - jeżeli są to magowie no to sprawa wyglada inaczej.

Z resztą, mniejsza o to, niektóre pomysły mogłyby zostać wprowadzone a te głupsze co napisałem nie :PMoże po niektórych grywalność się zmieni :)

Trish

  • Zaczynający przygodę
  • **
  • Wiadomości: 77
  • Reputacja: +25/-30
    • Zobacz profil
Odp: Kilka zmian (głównie wojownika)
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 15, 2013, 09:11:01 pm »
Ale nie wiem po co wprowadzać tyle zmian na woju. Ta regeneracja to ok, ale reszta to według mnie nie ma sensu. Aktualnie zrobiłam sobie też wojowniczkę, fakt, że dopiero 40lvl, ale póki co to nie narzekam, dobrze się nią expi. PvP to już inna sprawa, ale z postaciami atakującymi na dystans, to mam szanse, bo sprawdzałam, wystarczy, że podejdę, to szanse są wyrównane. Septurion napisał, że na początku wojownik i opętaniec są słabi, dopiero później mogą się równać z innymi klasami, ale jednak jak się na początku ogarnie to na małym lvie też daje rade ;)

Trish

  • Zaczynający przygodę
  • **
  • Wiadomości: 77
  • Reputacja: +25/-30
    • Zobacz profil
Odp: Kilka zmian (głównie wojownika)
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 17, 2013, 12:56:22 am »
Mam już 61 poziom moją wojowniczką i szczerze mogę przyznać, że to jest jedna z lepszych klas postaci. Nawet "magowie" na moim poziomie nie mogą mnie zabić. Więc teraz nie mam pojęcia po co w ogóle coś w nim zmieniać, skoro i tak jest bardzo dobrą postacią.

Vexios

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: +3/-0
    • Zobacz profil
Odp: Kilka zmian (głównie wojownika)
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 20, 2013, 03:43:12 pm »
Trish, może i dedasz takiego mnicha bo przed 70lvlem jest trochę słaby ale na 70lvlu nic mu nie zrobisz ze względu na leczenie. A co do tej obrony magicznej z setu to jest bez sensu, ponieważ wystarczy miec najlepszy na swój poziom ekwipunek anty magiczny (tzn. pierki i naszyjniki) na +5 i niewiele uderzają. Moim zdaniem jedynie wojownik wydaje się słaby dlatego, że niema leczenia jak opek, ale to tylko wrażenie. Według mnie należy jedynie zrobic coś z siłą ataku łowcy i tutaj dobrym pomysłem byłoby dodanie ataku do amunicji lub chociaż bonusu, ponieważ łowca i łucznik praktycznie nic nie dostają od amunicji poza tym, że skille związane z nią działają.

Perihelion - Polska gra mmorpg

Odp: Kilka zmian (głównie wojownika)
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 20, 2013, 03:43:12 pm »