Hej!
Na początku chciałbym zaznaczyc, że założyłem ten wątek, aby gracze wypowiadali się co według nich należałoby poprawic w profesjach i ekwipunku oraz skillach związanych z nimi tak, żeby walki PvP i PvM były bardziej zbalansowane.
Moje pomysły to:
-Wprowadzenie nowych typów amunicji, tak, aby łowca i łucznik mogli zadawac jakiekolwiek obrażenia w postacie w ciężkim ekwipunku (najlepiej aby strzały dodawały około 10% ataku do łuku a naboje około 15% obrażeń do pistoletów, ponieważ nie jest to realne, żeby naboje wystrzelone z pistoletu nie mogły przebic się przez zbroję nawet po 1000 uderzeń)
-Wzmocnienie skilli mentalna bariera, ciężka zbroja, regeneracja (skille mentalna bariera i ciężka zbroja zmniejszają obrażenia zaledwie o 3 pkt. a skill regeneracja niema w ogóle sensu, ponieważ leczy zbyt mało jak na skill który działa jedynie gdy nic nie robisz).
Jeśli macie jakieś własne uwagi dotyczące balansu profesji to napiszcie je w poście. A może pan PheXion weźmie je pod uwagę przy aktualizacji ?