Autor Wątek: Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach  (Przeczytany 133 razy)

Jacky

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +28/-130
  • Im a Soldier of my Dream
    • Zobacz profil
Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach
« dnia: Marzec 25, 2013, 04:22:19 pm »
Ruszam ten temat ze względu na to co wynikło z moich obserwacji to to że miecze mają za szybki atak i apeluję o zmianę tego. Oręż ciężki ma być wolny a nie mieć szybkość ataku jak sztylety to taki przyklad.
Założyciel - ChosenSoldier
Jacky - 100 Mnich
Uvarth - 91 Łucznik ;] Obecnie nim Gram
Dobry Rage Nie jest Zły ;]

Fatek

  • Strażnik
  • Zaczynający przygodę
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Reputacja: +27/-9
  • Nie lubię poniedziałków.
    • Zobacz profil
Odp: Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2013, 06:50:13 pm »
A łucznik dłużej powinien naciągać cięciwę, mag dłużej wytwarzać magiczne kule, łowca przeładowywać broń.

Uważam, że opek ma odpowiednią szybkość ataku, choć to pewnie nie jest zbyt obiektywna ocena. Jednak jakbyśmy mieli zmieniać coś w ataku mieczem, to i w innych broniach też coś zmienione być powinno.
Lubię być wysoki, bo czuje się ważny.

Jacky

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • Reputacja: +28/-130
  • Im a Soldier of my Dream
    • Zobacz profil
Odp: Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 25, 2013, 10:54:22 pm »
Tak tylko że opek/woj ze wszystkich profesji ma Najwięcej Ataku w Mieczu a jeszcze do tego szybkość niesamowitą ataku ... Co się sumuje x2
Założyciel - ChosenSoldier
Jacky - 100 Mnich
Uvarth - 91 Łucznik ;] Obecnie nim Gram
Dobry Rage Nie jest Zły ;]

Vexios

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: +3/-0
    • Zobacz profil
Odp: Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 28, 2013, 08:01:40 pm »
Jacky ma rację. Taki łucznik wykonuje 1 atak na 2 ataki opka/woja a do tego miecz przebije się przez jego pancerz a strzała zada obrażenia z rzędu 0-5 co niema sensu, lepiej już uciekac niż bic z ppm i używac jedynie skilli zamiast "czekac" na podejście przeciwnika, gdyż nieda się biec i atakowac w tym samym czasie, więc jeśli miałoby byc coś zmienione i w innych profesjach to jeśli już atak łowcy i łucznika z ppm, gdyż te obrażenia nic nie wnoszą do walki a nawet przeszkadzają w ucieczce przed wojownikiem broni białej.

Sastfai

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +2/-0
    • Zobacz profil
Odp: Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 28, 2013, 10:34:41 pm »
Może i macie częściowo racje ale na moje oko zasięgowe postacie i tak mają przewagę bo jednak taki woj/opek muszą nas ganiać po całej mapie i tak naprawdę nie mają jak wykorzystać tej typowej szybkości ataku, dokładając do tego jakieś skromne lagi to już w ogóle :)
ale to tylko moje zdanie, pewnie jestem mniej doświadczony niż inni ale tak to widze :D

pozdro,
~Sastfai

Vexios

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: +3/-0
    • Zobacz profil
Odp: Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 29, 2013, 02:19:20 pm »
No pewnie że mamy rację ;)
Opek i woj mogą biegac za pomocą ctrl szybciej niż postacie dystansowe normalnie a postacie dystansowe muszą zatrzymywac się, aby wykonac atak. Do tego dochodzi opkowi skill paraliżu, który unieruchamia przeciwnika na wystarczająco dużo czasu aby zdążył podejśc i spowolnic rywala.
Niby łucznik ma ogłuszającą strzałę, ale to nie trwa zbyt długo (według tego, co powiedział FuShu wystarcza zaledwie na 2 ataki). Wystarczy, że podejdziesz i cała walka jest Twoja, tutaj niema jak w innych grach, że zanim podejdziesz tracisz 50% hp.
Według mnie powinno byc tak, że użytkownicy miecza biją wolniej, ale za to mocniej, muszą podejśc do wroga, lecz mają więcej życia i obrony.
Postacie magiczne powinny miec mało hp, największy atak lub równy wojownikowi, potężne leczenie, ale mało obrony.
Strzelcy powinni miec średnią ilośc obrony i życia, lecz bardzo dobry unik, skille mające zastosowanie taktyczne, oraz atak nieco mniejszy niż pozostali, lecz ich skille powinny miec największą moc. Wtedy byłoby moim zdaniem najlepiej.

Noobuser

  • Wojownik Perihelionu
  • ***
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: +73/-28
    • Zobacz profil
Odp: Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 30, 2013, 07:27:43 pm »
Moim zdaniem jest ok. Septurion faktycznie rozwalił system, ma nieziemski atak i dmg dzięki skillowi na 90 i itemom (bonusom). Lecz postacie z mieczem muszą dojść do moba, czasami jest bug i nie atakuje mimo iż mob jest koło nas wtedy trzeba dojść jeszcze raz jakby. Kto grał ten wie. :)Poprzednie tyczy się mobów magów. :)
Moim zdaniem jest dobrze tak jak jest.

Perihelion - Polska gra mmorpg

Odp: Zmiana szybkosci Ataku w Mieczach
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 30, 2013, 07:27:43 pm »