No pewnie że mamy rację
Opek i woj mogą biegac za pomocą ctrl szybciej niż postacie dystansowe normalnie a postacie dystansowe muszą zatrzymywac się, aby wykonac atak. Do tego dochodzi opkowi skill paraliżu, który unieruchamia przeciwnika na wystarczająco dużo czasu aby zdążył podejśc i spowolnic rywala.
Niby łucznik ma ogłuszającą strzałę, ale to nie trwa zbyt długo (według tego, co powiedział FuShu wystarcza zaledwie na 2 ataki). Wystarczy, że podejdziesz i cała walka jest Twoja, tutaj niema jak w innych grach, że zanim podejdziesz tracisz 50% hp.
Według mnie powinno byc tak, że użytkownicy miecza biją wolniej, ale za to mocniej, muszą podejśc do wroga, lecz mają więcej życia i obrony.
Postacie magiczne powinny miec mało hp, największy atak lub równy wojownikowi, potężne leczenie, ale mało obrony.
Strzelcy powinni miec średnią ilośc obrony i życia, lecz bardzo dobry unik, skille mające zastosowanie taktyczne, oraz atak nieco mniejszy niż pozostali, lecz ich skille powinny miec największą moc. Wtedy byłoby moim zdaniem najlepiej.