W mieście jest bardzo nudno, mało npc nic do roboty ogólnie oprócz sklepu i questów
Oto moje propozycje postaci, które mogłyby pojawić się w mieście:
1. NPC Uleczający - przydałby się jakiś, który by cię leczył za np. 5k złota - oczywiście znikałby taki npc w czasie wojny, żeby nie było, że każdy się ulecza 5 razy i nie da się go dednąć
No i żeby uleczyć się można było 1 raz na 30 minut, bo też lipa gdyby tak co chwilę się uleczać.
2. NPC Sprzedawca - coś w stylu cotygodniowego eventu, żeby taki NPC pojawiał się np. w soboty i można było od niego kupić jakieś itemki losowe (np. 10 różnych na różne lvle) z bonami, unikaty czy inne za złoto (oczywiście ceny też małe żeby nie były jeżeli np. przedmiot jest unikalny). Kupiony przedmiot mógłby po prostu znikać, tak żeby nie było, że każdy lata z fajnym eq. (wtedy może jakieś itemki w obiegu by były a nie tak jak teraz, że o Eq trzeba się samemu postarać)
3. NPC Aukcjoner - to już wiecie z jakiej gry jest, ale fajnie by było gdyby taki ktoś był w mieście, bo trochę lipa stać w mieście ze sklepem a do tego tylko jedno miasto by miało dostęp do twojego sklepu (chyba, że do krainy ale tam też nie zawsze każdy zauważy albo po prostu dostaniesz deda bo zostawiłeś sklep na godzinę a blokada pvp ci się skończy)
4. Quest NPC - no przydałoby się jeszcze zrobić jednego npc, który daje questy (tylko, żeby to nie były questy typu zabij milion potworków o nazwie ...). Questy mogłyby być powiązane z alchemią, kamieniami czy młotkami. Zawsze to mniej monotonni w grze.
5. Teleport NPC - też można by zrobić takiego np. teleport do międzyziemia za 15k albo połączyć te funkcje z gościem od przenoszenia do Krainy Cienia (tak przy okazji czy nie uważacie, że trochę za tanio się teleportujemy do krainy? bo przecież tam dobry exp jest i te 100 monet się zwraca przy zabiciu dwóch mobków
).
6. NPC ze zwojami - można by od takiego NPC kupić losowy zwój (np. w tym sklepie byłoby 5 różnych zwoi na różne lvle i np za 50k kupisz zwoj na skill na 30-40lvl a po kupnie takiego dostawałoby się zwój losowy ale nie zawsze dla twojej klasy postaci, oczywiście ceny takich zwoi muszą być wysokie żeby gracze z ogromną ilością kaski nie mieli od razu na 5lvl wszystkie skille) i u niego też sprzedać jak się jakiś posiada (np na 100lvl ciężko jest sprzedać zwój ale też szkoda wyrzucać
). I tak wiadomo, że ciężko jest o jakikolwiek zwój w grze więc to byłoby całkiem ciekawe.
A teraz moje propozycje co do nowych przedmiotów:
1. Kamień dodający 1 punkt do statów - zawsze na wyższym lvl mielibyśmy te 10 punktów w statach więcej
2. Kamień usuwający bon z przedmiotów - pisałem już to ale napiszę jeszcze raz - ten kamień żeby był tylko bardzo trudny do zdobycia, tak żeby nie było, że duże lvl sobie odkupią od każdego i eq przerobią na bardzo dobre. Bo też czasami szkoda antyka który ma +3 do uników np. z bonu
Może po dodaniu chociaż niektórych bajerów, gra by się urozmaiciła, była mniej monotonna, bardziej przyjemna i wciągająca