Autor Wątek: Spis filmów każdy coś znajdzie  (Przeczytany 95 razy)

True19

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: +6/-2
    • Zobacz profil
Spis filmów każdy coś znajdzie
« dnia: Marzec 21, 2013, 05:23:48 pm »
Przedstawiam wam moją listę filmów, które obejrzałem (a chociaż te, które aktualnie pamiętam :D). Mam nadzieję, że się przyda i każdy znajdzie w tytułach coś dla siebie. Prosiłbym o dodawanie propozycji od siebie, wszystko co pominąłem a jest warte obejrzenia. Dodaję swoją własną opinię na temat danego filmu :DOd razu mówię, że nie znam się na gatunkach piszę je tak bardziej odruchowo :D

1. Crazy, Stupid, Love - Kocha, Lubi, Szanuje - komedia romantyczna (Lubię to ale nie obejrzę więcej niż 3 razy)
2. Hot Tube Time Machine - Jutro będzie futro - komedia (Tylko na zabicie czasu, nie był zbyt dobry dla mnie)
3. Nad życie - film biograficzny (W reklamie wyglądało lepiej, chociaż koleżanka prawie płakała)
4. Paranormal Activity 1,2,3,4 - horror (dla niektórych najnudniejszy, ale fajnie się ogląda całą serię po kolei, ale też zabijak czasu)
5. Resident Evil (wszystkie części) - akcja, horror (chyba najciekawszy film o zombiakach jaki kiedykolwiek wyszedł XD)
6. Skyfall - akcja (James Bond, wiadomo o co chodzi)
7. Mój chłopak się żeni - komedia romantyczna (całkiem miło się ogląda chociaż z 1997 roku)
8. Podryw na głupka - komedia (zabijak czasu, bardziej młodzieżowy)
9. Zmierzch - romantyczny horror (niby najgorszy ale coś ma, że przyjemnie się ogląda)
10. Sala samobójców - psychologiczny (DOSKONAŁY FILM!)
11. To nie jest kolejna komedia dla kretynów - komedia (stara i czasami nadal śmieszy :D)
12. Dwoje do poprawki - Hope springs - komedia romantyczna (mi się bardzo podobał nie wiem dlaczego :D)
13. The Simpsons Movie - komedia animowana (SUPER FILM, SUPER HUMOR!)
14. Galerianki - psychologiczny dramat (jeżeli się wydorośleje i ogląda nie w wieku 12 lat to ten film przeraża aż, SUPER FILM)