Witam!
Dzisiejsza niedzielna aktualizacja wprowadza parę zmian do gry. Jak zwykle starałem się wprowadzać sugerowane przez was zmiany. W tej aktualizacji nie udało się wprowadzić oczywiście wszystkich jakie zgłosiliście, ale nimi zajmę się w kolejnych dniach.
Oto lista zmian jaką dzisiaj dla Was przygotowałem:
- Zmieniona została godzina nocna. Od teraz noc w grze jest od godziny 22:00,
- dodano możliwość używania umiejętności guzikami 1, 2, 3…
- wprowadzono możliwość dodawania bonusów do przedmiotów! Bardzo oczekiwana przez was zmiana:)
- naprawiono godziny wejść do groty przetrwania,
- dodano możliwość podnoszenia przedmiotów klawiszem F,
- dodano możliwość otwarcia inwentarza klawiszem I,
- naprawiono błąd, który informował o łupie z dwoma bonusami,
- wzmocniono moc ochrony wszystkich zbroi,
- wzmocniono moc ataków potworów,
- naprawiono błąd niewyświetlania się się animacji ataku wręcz przy trzymaniu guzików strzałek,
- zwiększono częstotliwość wypadania zwojów z umiejętnościami,
- zmniejszono obrażenia w walkach PVP,
- naprawiono godziny wejść do groty Egzekutora,
- naprawiono błąd w którym przy pierwszym tworzeniu postaci domyślne oczy były koloru czarnego.
Ulepszanie przedmiotów, które nie mają bonusów jest teraz możliwe! Można tego dokonać za pomocą nowych kamieni dostępnych w grze:) Ulepszamy oczywiście za pomocą maszynki do ulepszania. Kamienie wypadają losowo z potworów.
1. Znajdź kamienie ulepszania.
2. Dodaj kamień i przedmiot bez bonusu do maszynki ulepszania.
3. Kliknij „utwórz!” i gotowe:)
Cóż nekro i mnich na pvp nadal mają o wiele za duże dmg Nadal można nimi zabijać na hita…
Już zostało poprawione. Dwukrotnie zmniejszono dmg(chociaż to i tak za mało. Trzykrotnie byłoby lepiej) A dla innych postaci dmg właśnie jest zwiększany w pvp
Ale moc potworów? Bez sensu