Witam serdeczne.
Nie mam zbyt wiele czasu by samemu wyszukiwać nowych błędów, czy zdobywać wysokie poziomy, jednak mogę pomóc w rozwiązaniach.
I tak, mam pewien pomysł co do Łowcy.
Z tego co Noobuser zrozumiałem, problemem są niskie obrażenia, ale... Nie możemy ich zwiększyć i pozostawić resztę jak jest, bo Łowca okaże się się najlepszą postacią.
Mam propozycję - dlaczego trzymać się koncepcji, że Łowca musi mieć super szybki karabin maszynowy, nie może mieć sztucera myśliwskiego i strzelać jak na Łowiecką broń przystało? Zmniejszyć szybkostrzelność, zwiększając za to obrażenia. Czy to nie lepszy pomysł? Łucznik może strzelać wolniej, a nie zapominajmy, że w realnym świecie do dyspozycji są kusze szybkostrzelne, więc dlaczego mamy tu determinant wolnego strzelania?
Abstrahując zupełnie od tego, Łowca w obecnej postaci nie pasuje do klimatu gry. Mamy tu szlachetną stal, kolczugi, magię, Łuki... a tu nagle jest taki koleś "Łowca" z Karabinem maszynowym , zupełnie jakby zgubił się podczas lądowania w Normandii i wpadł na Perhilion pozabijać kilka Śluz.
Co do Opętańca i Necromancera i ich pvp.
Jest to ciężka sprawa i jedynym dla mnie rozwiązaniem, które nie ucinałoby "jaj" żadnej z klas, a jednocześnie rozwiązywałoby problem, jest dodanie opętańcowi i wojownikowi, ataku dystansowego (w razie potrzeby działającego tylko na postacie innych graczy) choć to i tak nie rozwiązuje problemu w 100% Bo Mag dalej mieć będzie przewagę, choćby za sprawą większego wachlarza umiejętności dystansowych.
Albo jeszcze może, dodanie szansy na ogłuszenie przy każdym celnym ciosie.. w końcu szaty jakie nosi mag słabo przyjmować powinny ciosy ciężkiego miecza. Lub też, po ciosie dać szansę na spowolnienie ruchu postaci?
Mała burza mózgów i będzie cacy.
Pozdrawiam.