Gram Łucznikiem jednak uważam, że hity maga powinny być nieco większe od pozostałych postaci. W końcu często zdarza im się chybiać w cel. Z tego co mówił brat czasami trafiało mu się na mnichu 5 i więcej uników pod rząd. A przewaga innych postaci, w tym tych idących w uniki, będzie rosła nad magicznymi wraz z wbijaniem poziomów.
Zgadzam się po części z tobą. Różnica będzie narastać. Trzeba coś z tym zrobić
Ja bym zrobił tak:
Postacie
magiczne z np.
60 celności(Takie min. przy którym dobrze wycelują rózgą w potwora) nie powinny w ogóle chybiać
magią w potwory fizyczne(czyt. te bez przyrostka "
Mag").
Dla potworów z przyrostkiem
"Mag" powinna być jakaś formuła określająca kiedy można chybić, na podstawie różnicy w statystykach(
magia+
antymagia) między atakującym i atakowanym.
Bo ogólnie jest tak, w każdym MMORPG i nie tylko, że
magia "przechodzi" na wylot przez wszystkie przedmioty fizyczne(zbroja, hełm, skóra itd.)
Jedyną możliwością zablokowania obrażeń
magicznych powinnien byc odpowiedni stopień wtajemniczenia przeciwnika:
tzn. statystyki
Magia i
Antymagia.
Antymagia - to praktyki magiczne mające na celu, wyćwiczenie zaklęć obronnych przeciwko magii.
Magia - to głównie ofensywa, ale ucząc się ofensywy stajemy się świadomi tego jak bronić się przed tymi atakami.
Tak więc proponuję, aby:
Zwiększenie statystyki
Magia zmniejszała obrażenia
magiczne o x0,5 tego o ile obrażenia zmniejsza statystyka
Antymagia.
np.
10 Antymagii zmniejsza obrażenia
magiczne powiedzmy o 30.
W takim razie
10 Magii(oprócz zwiększania obrażeń), zmniejszałoby obrażenia
magiczne o 15(0,5x tego co Antymagia).
Noobuser, to w takim razie niech phexion doda więcej questów, bo zbyt szybko się je wypełnia.
No nie wiem.
Potem masz 60 tarcz z Aku[50](1 tarcza na 6 zabitych), a potem 250 iglaków[55], a potem sic! 650 Skorpionów Gigantów[60]
Kooxik racja.. Tyle, że ja kończę grę, poczekam na lepsze czasy kiedy pheXion zmądrzeje i poprawi DMG nekro.
Przestańcie płakać: "OMG, ale zdupili postać!!", "Gdzie mój DMG,aaaaa". Bo nikt, zupełnie nikt,
nie poda konkretnego
rozwiązania balansującego postacie. Weźcie się do roboty, pomóżcie to zbalansować, a nie tylko narzekacie...